Často kladené otázky

Zpět

Nápověda – jak objednávat, nejčastěji kladené otázky

1) Jak poznám, že objednávka je v pořádku a začala se vyřizovat?
Každou objednávku ihned potvrdíme na internetu informací, že vaše objednávka byla postoupena ke zpracování, a také automaticky na váš e-mail. Pokud jste vyplnili správně vaši e-mailovou adresu, musíte potvrzení dostat do několika málo minut od odeslání vaší objednávky. V opačném případě nás neváhejte kontaktovat.

2) Jak dlouho na své objednané zboží budu muset čekat?
Pokud máme vámi objednané zboží na skladě, doba vyřízení vaší objednávky by neměla přesáhnout 3-4 pracovní dny. Pokud zboží doobjednáváme, délka vyřízení vaší objednávky se pohybuje cca od 5-14 dnů. V případě, že se dodání zboží zdrží déle než o 14 dní, zákazníka o této skutečnosti informujeme e-mailem nebo telefonicky. Pokud se zboží již zcela vyprodalo, informujeme o tom zákazníka také e-mailem nebo telefonicky. Pokud platíte předem, odeslání vaší objednávky je závislé na připsání peněz na náš účet.

Doporučený balík České pošty 3-7 prac. dnů (doba je závislá na České poště, např. v předvánočním období se dodací doba může protáhnout i na 14 dní).

Slovensko a zahraničí 14-30 dní dle země (údaj je orientační).

Osobní odběr – zboží si můžete u nás odebrat osobně, Po – Pá 10:00 – 12:00, 14:00 – 16:00.

3) Přestože již uplynula dlouhá doba, zatím objednávka nedorazila. Co mám dělat?
Každou vaši objednávku se snažíme vyřídit co nejrychleji. Existují však okolnosti, které mohou vyřízení vaší objednávky zdržet. Pokud máme zboží na skladě, expedujeme ho nejdéle do 2-3 pracovních dnů. Pokud máte objednáno více položek, z nichž některá není momentálně dostupná, odesíláme objednávku po celkové kompletaci. O této skutečnosti vás samozřejmě informujeme. Vaši objednávku může také zdržet špatně uvedený variabilní symbol, pokud platíte předem. V tomto případě nejsme ve většině případů schopni příchozí platbu správně spárovat s dosud nevyřízenými objednávkami a jsme nuceni čekat na kontakt zákazníka.

4) Objednané zboží sice dorazilo, ale není kompletní. Obdržím ho později, nebo musím objednávku opakovat?
Pokud objednávka odejde nekompletní, znamená to, že vybrané zboží nemáme na skladě. V tomto případně zákazníka informujeme e-mailem nebo telefonicky. Zákazník může počkat na dodání vybraného titulu, případně si vybrat jiný titul, nebo objednávku upravit a obdržet pouze dostupné tituly. Pokud se nám nepodaří zákazníka kontaktovat, nebo na námi zaslaný e-mail nereaguje, expedujeme pouze dostupné tituly.

5) Jak mohu zboží objednat?
Nejlépe na našich internetových stránkách www.filmexport.cz, případně e-mailem (info@filmexport.cz). Pokud nemáte přístup na internet, je možné objednávku vyřídit telefonicky na čísle 261 213 664. Na požádání vám můžeme zaslat náš nabídkový list, případně katalog.

6) Zboží jsem zaplatil/a, ale nic jsem neobdržel/a? Co mohu dělat?
Při platbě převodem z vaší banky, případně telefonicky, GSM bankovnictvím, on-line, nebo osobně, jsou platby ve většině případů připsány do 2 – 3 pracovních dnů. U poštovních poukázek České pošty je doba připsání cca jeden týden. V případě, že není platba připsána i po tomto termínu, mohou být důvody následující:

  • Mohli jste špatně zadat číslo účtu, popřípadě špatně zadat variabilní symbol. Pokud obdržíme platbu se špatným variabilním symbolem, musíme ve většině případů vyčkat na kontakt zákazníka a platbu následně dohledat. Pokud odešla platba na jiný účet, je nutné ji opakovat.
  • Platba z vašeho účtu neodešla – je možné, že jste špatně zadali požadované údaje, případně v daný okamžik nebyla na účtu požadovaná částka.
  • Chyba mohla nastat na straně banky – doporučujeme kontaktovat zákaznické oddělení banky.

7) Mohu objednávku po odeslání zrušit nebo změnit některé údaje?
Pokud nastane případ, že si po dokončení a odeslání vaší objednávky uvědomíte, že potřebujete změnit některý ze zadaných údajů, doporučujeme nás kontaktovat co nejdříve telefonicky nebo e-mailem. Pokud ještě není objednávka vyexpedována, je možné ji výjimečně změnit, případně zrušit. Při změně objednávky dochází k prodloužení dodací lhůty, protože objednávka se zařazuje na konec fronty.

8) Kolik budu platit za poštovné?
U doporučených zásilek v rámci České republiky počítáme standardně poštovné a balné 140 Kč. Výhodnější je pro zákazníky zvolit platbu předem, kdy poštovné a balné činí 90 Kč. Zboží můžeme zaslat též na "Uloženku", kde při osobním odběru v hotovosti zaplatíte 70 Kč, při platbě předem 60 Kč. Zboží je také možné odebrat na naší pobočce osobně (Kaplická 14, Praha 4).

U zásilek do zahraničí požadujeme platbu předem a poštovné a balné činí 490 Kč.

9) Doručené zboží je vadné. Mohu ho reklamovat?
Přestože odesílané zboží pečlivě kontrolujeme, může se stát, že při následné manipulaci při přepravě dojde k jeho poškození, ať už se to týká obalu nebo datové stopy. Výjimečně může k technické závadě dojít už ve výrobě, a to přesto, že zboží prochází důkladnou kontrolou. Pokud jste si objednali tzv. dvouvrstvé DVD, může při přechodu z jedné vrstvy do druhé dojít ke krátkému zastavení filmu, které se může zdát jako chyba. Některé starší přehrávače, či přehrávače se špatně seřízeným laserem také mohou vykazovat zdání chyby, přestože pokud DVD přehrajete na jiném přehrávači, je bezchybné.
Reklamace samotná se řídí reklamačním řádem. Pokud obdržíte poškozené zboží, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky, kdy s vámi probereme následný postup.

10) Jsou všechna DVD v češtině?
Naše společnost je zaměřena především na starší české filmy a na české a zahraniční dokumenty. Většina titulů, které naše společnost vydavá, jsou opatřeny českým dabingem. Česká DVD jsou vybavena titulky (českými pro neslyšící, případně anglickými nebo německými – liší se titul od titulu). Zahraniční dokumenty na DVD vesměs obsahují jak původní, tak českou zvukovou stopu.
U každého titulu je uvedena technická specifikace produktu, kde zákazník jednoduše zjistí jaké titulky jsou k dispozici, jaká je použita zvuková stopa atd.

11) Je možné si DVD zakoupit v obchodech?
Přestože naše společnost je zaměřena hlavně na internetový obchod, je možné naše DVD zakoupit i v kamenných obchodech našich partnerů – prodejna Radioservisu na Vinohradské ul., v prodejnách Datartu, případně v obchodních řetězcích Tesco. Je také možné si objednané zboží odebrat na naší provozovně v uvedených hodinách. Pokud by vám vymezené hodiny časově nevyhovovaly, doporučujeme se telefonicky informovat. Pokud to bude možné, rádi vám vyjdeme vstříc.

12) Je možné objednávat ze Slovenska nebo i ze zahraničí?
Část naší produkce lze zakoupit u slovenského partnera společnosti Peba (viz Kontakt). V tomto případě budete hradit výhodnější poštovné v rámci Slovenska. Pokud titul náš partner nemá k dispozici, rádi vám ho zašleme i z Čech. V tomto případě si vás dovolujeme upozornit na nutnost uhradit objednávku předem. Do zahraničí dodáváme zboží za stejných podmínek jako na Slovensko, i zde je nutná platba předem.

13) Jakým způsobem mohu svoji objednávku uhradit?
Objednávku je možné hradit předem převodem, případně vkladem hotovosti na náš účet, vedený u ČSOB (576623913/0300). Zboží je expedováno po připsání peněz na náš účet. V tomto případě doporučujeme důkladně zkontrolovat zadávané údaje, především číslo účtu a variabilní symbol. Výhodou platby předem je nižší poštovné a balné. Dále zboží můžete uhradit na dobírku nebo hotově na naší provozovně. V nejbližší době bude také možné objednávku hradit platební kartou nebo PayPelem.

14) Přesto, že objednávka byla dokončena, neobdržel/a jsem žádné potvrzení na e-mail.

  • Objednávka nemusela být dokončena, případně odeslána.
  • Zadali jste špatný e-mail.

Doporučujeme nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky.

15) Chci zaplatit předem, kdy mám platbu provést?
Platbu proveďte co nejdříve. Tím urychlíte doručení své objednávky. Ve většině případů je zásilka připravená k expedici, ale je nutné vyčkat na připsání platby. Platbu je nutné provést nejpozději do 14 dnů, pokud platba neproběhne, jste kontaktováni e-mailem nebo telefonicky. Pokud nedojde k připsání částky po dobu dalšího týdne, je objednávka zrušena a zboží je vráceno zpět do prodeje.

16) Přestože jsem zaslal/a dotaz na vámi uvedený e-mail, odpověď mi nepřišla?
Na všechny vámi zaslané e-maily se snažíme odpovídat co nejrychleji, nejpozději však do 7 pracovních dnů. Pokud přesto odpověď neobdržíte, je možné, že jsme váš e-mail neobdrželi, nebo vám nebyla doručena naše odpověď. Což může být způsobeno technickou závadou. Neuvedli jste správný e-mail, případně ho neuvedli celý. Pokud zasíláte e-mail ze zahraničí, je možné, že jste špatně uvedli koncovku (*.cz,*.sk,*com), Váš e-mail mohl skončit v nevyžádané poště. V těchto případech se na nás obraťte telefonicky.

17) Mám zájem o zaslání ceníku nebo katalogu, je to možné?
Přestože se orientujeme hlavně na on-line prodej, rádi vám zašleme náš objednávkový list poštou nebo e-mailem. Katalog zasíláme pouze poštou. V elektronické podobě je k nahlédnutí na našich stránkách.

18) Zboží dorazilo v pořádku, ale nebyla přiložená faktura.
Ke každé zásilce automaticky přikládáme fakturu. Přesto se může stát, že dojde k chybě a zboží je expedováno bez faktury. Přestože podle zákona nepotřebujete k následné reklamaci žádné doklady ani záruční listy – postačí útržek složenky, případně výpis z účtu, který doloží platbu, fakturu vám samozřejmě na vyžádání zašleme.

19) Ochrana osobních údajů
Provozovatel internetového obchodu prohlašuje, že jím poskytované služby jsou v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Všechny získané osobní údaje zákazníků jsou používány pouze pro účely obchodní a marketingové ve smyslu plnění služeb zákazníkům. Osobní údaje nejsou poskytovány třetím osobám, vyjma osob spolupodílejících se na zajištění dodávky zboží, jakými je např. Česká pošta.
Zákazník využíváním služeb tohoto elektronického obchodu uděluje souhlas ke shromaždování osobních údajů. Zákazník má právo kdykoliv požádat o vymazání osobních údajů z databáze a o zrušení své registrace. Učiní tak e-mailem nebo telefonicky. Své údaje můžete také měnit v zákaznické sekci.

20) Co je to systém PayPal?
Systém PayPal je bezpečný systém pro placení zboží a služeb kartou na internetu. Službu PayPal může využít kterýkoli majitel e-mailové adresy. Můžete tak platit kartou jak na zahraničních, tak i českých serverech a obchodech. Číslo platební karty zná pouze společnost PayPal a vy se nemusíte obávat zneužití vaší karty nedůvěryhodným obchodníkem. Servery a obchody, kde budete pomocí systému PayPal platit, nebudou znát číslo vaší karty. Výhodou je také, že pokud chcete na určitém serveru platit pomocí PayPal účtu, nemusíte mít zde žádný zůstatek. Pokud vám zůstatek na účtu nestačí na platbu, je inkaso provedeno z platební karty. Peníze také můžete zasílat na jakýkoliv jiný PayPal nebo pouze na e-mailovou adresu. Za PayPal účet ani za platby se neplatí žádné poplatky.

Galerie

Máte rádi archivní české filmy? Líbí se vám ta poklidná atmosféra, jemný a výstižný humor, krásné elegantní dámy a noblesní pánové? Pak jste tady správně! 

Vydáváme spoustu krásných filmů, kterými se můžete pyšnit ve své videotéce! Užívejte si ve společnosti úžasných osobností jako jsou Adina Mandlová, Věra Ferbasová, Lída Baarová, Hana Vítová, Zdeňka Baldová, Jiřina Štěpničková, Vlasta Matulová, Zorka Janů, Jana Rybářová, Oldřich Nový, Hugo Haas, Vlasta Burian, Václav Trégl, Rolf Wanka, Svatopluk Beneš, Jára Kohout, Ferenc Futurista, Eman Fiala a mnoho mnoho dalších hvězd stříbrného plátna!